Aviso legal

Quen é o responsable do tratamento?

Datos de contacto do responsable: Fundación Caixa Rural Galega Tomás Notario Vacas
Datos de contacto do Delegado de Protección de Datos: info@fundacioncruralnotario.gal

Ao navegar pola nosa páxina web utilízanse:

Segundo a entidade que as xestione:

Obteña máis información sobre quen somos, como pode contactarnos e como procesamos os datos persoais na nosa Política de privacidade

_GRCAPTCHA
Google
6 meses
pll_language
Polylang
1 año
_ga_*
1 ano 1 mes 5 días
_ga
1 ano 1 mes 5 días
_gid
1 día
_gat_gtag_UA_*
1 minuto

4.- Dereitos dos usuarios

Ten dereito a presentar calquera reclamación ante a autoridade de control competente, considerando que a mesma é, en España, a Agencia Española de Protección de Datos. Máis información sobre os datos de contacto do delegado de protección de datos no apartado 1. Responsable Quen tratará os seus datos? no apartado de protección de datos da nosa web www.fundacioncruralnotario.gal.